Sezóna F3F 2018

Vážení priatelia,
ktorí máte záujem usporiadať v budúcej sezóne súťaž, či už verejnú alebo seriálovú, tak môžte mi písať zatiaľ do mailu prípadne sem do komentárov termíny.

Mal by som to uzavrieť asi do polovice decembra (termín uzávierky a spôsob prihlasovania zatiaľ nie je stanovený). Predpokladám však, že to bude obdobný spôsob, ako minulý rok.

V priloženej tabuľke sú termíny medzinárodných súťaží. Chcem požiadať organizátorov, aby termíny WC/ET súťaží, ktoré sú v „blízkom“ okolí (Raná, Dunaupokal, Almenland, NockPokal, Gdansk, Slovakia Open….., Majstrovstvá sveta) rešpektovali a súťaže plánovali na ostatné voľné termíny. Je možné, že dôjde k úprave termínu na Ranej, ale ostatné platia.
Kalendár WC/ET TU na stiahnutie.

Výber reprezentácie WCH F3F 2018 Rugen Nemecko – PRIEBEŽNÉ PORADIE – Repre Rugen WCH F3F 2018m

Súťaže r.2018

Spôsob prihlasovania súťaží do kalendára LeRMAS.
KALENDÁR súťaží LeRMAS
spracoval: Milan Krchňavý, tréner F3F

There are 54 comments. Add yours

  1. 31st január 2018 | F.Ruisl says:
    Vážení moji kamaráti, diskusia k tomuto článku sa zvrhla na doručovanie nevhodných anonymných komentárov, ktoré nemám záujem zobrazovať na svojej stránke. Keď nemáte tú slušnosť prihlásiť sa ku svojmu komentu, komentár nezverejním a diskusiu zastavujem.
  2. 31st január 2018 | Robert says:
    Hlasujem za Lacov návrh. Robo
  3. 30th január 2018 | Milan Janek says:
    Vazeni, aké skrtanie, preco skrtanie? nech je to ako vo futbale, kazdy vikend serialova sutaz a nech vyhra ten,kto bude mat najlepsi sucet, najviac benzinu a ani raz neochorie. Ak v celom svete vo FAI kategoriach hodnotia 3najlepsie vysledky, my to majme inak! Ukazme svetu ako sa to ma robit. A ak nas tréner nasere,na najblizsej sutazi na nasom Gugli mu na zapadnej strane bazy nedame signal, nech leti ta do ziliny, odkial prisiel. My si potom budeme lietat serial po nasom. Pred zaciatkom sutaze,na nastupe po rozcvicke zaznie hymna a na zaver si odovzdame Zlatého Strieborneho a Bronzoveho Clostermana.:-) Howg!
    • 30th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      Milan pozdravujem Ťa.Odkedy do Seriálu F3F hovoria ľudia,ktorí seriálový svah už neovoňali minimálne 20 rokov!!! Najprv začni lietať potom niečo rieš!!Ty si už raz zohral negatívnu úlohu v tejto kategórii a to v roku 1998 a myslím si, že by to od Teba stačilo minimálne na celé XXI. storočie. Zároveň týmto odpovedám ešte raz Milanovi Krchňavému na jeho dotaz citujem "Chcem požiadať Štefana Andogu o definíciu výrazov 1. "MRTVE DUŠE" 2. manipulátori-neprajníci Ďakujem". Inač k Tvojim invektívam nemám čo dodať, Tvoje dedukcie hovoria o Tvojej mentálnej výbave.. My sme totiž väčšina, ktorá chce zmenu.Prečo sa mame opičiť po SP a EP. Žiadne usmernenie FAI nevydala koľko výsledkov do SP, EP/ET/ sa ma započítavať!!! SP,EP/ET/nech si lieta ten/za svoje/kto chce byť reprezentantom, lebo keď nesplní to čo nariadi tréner tak ma smolu napriek tomu, že je to skvelý pilot reprezentantom nebude!! Kde toto je v Športovom poriadku pre leteckých modelárov SR??? Ďalej pán Janek Ťa chcem poprosiť aby si neurážal rozhodcov, ktorí rozhodujú na DK- GUGLI. Keď také veci tvrdíš asi Ty sam máš s tým skúsenosti. Dúfam,že Tvoju tvorivosť si neuplatňoval na Donovaloch v septembri 2017!!! PROSÍM ŤA AK NEVIEŠ KTO JE CLOSTERMANN, TAK TOTO MENO NEPOUŽÍVAJ!!!! Viac sa s Tebou na tému F3F baviť nemienim!!! PRAJEM TI VŠETKO NAJLEPŠIE. PS: POZORNE SI SI PREŠTUDUJ LACOV NÁVRH LIETANIA SERIÁLU 2018 A NA TO REAGUJ.ZA TENTO NÁVRH SOM AJ JA NAPRIEK TOMU, ŽE MÁM AJ VLASTNÝ NÁVRH, LEBO PO PREŠTUDOVANÍ SOM ZISTIL,ŽE JE OPTIMÁLNEJŠÍ A LEPŠÍ!!! ĎALEJ SI KAŽDÉ RÁNO PUSŤ TU NEJAKÚ HYMNU.
      • 30th január 2018 | Rudo Masný says:
        Vážený pán Andoga zabudol si ,že v 98 si bol odvolaný z funkcie trénera hlasovaním a väčšina bola za Bolo by vhodné pripomenúť aj prečo ... Odvtedy útočíš na každého trénera a vlastne na všetko a všetkých keď to nieje podľa Teba ľudia nech si prečítajú napr na starej f3x.sk stále to isté samé útoky vypisovanie kade tade každého chceš riešiť Je mi jasné ,že okamžite bude nasledovať útok aj na mňa
        • 31st január 2018 | Štefan ANDOGA says:
          JA DISKUTUJEM LEN S AKTíVNYMI PILOTMI F3F. S POZDRAVOM PS.TRAFENÁ HUS ZAGAGALA
      • 30th január 2018 | Milan Krchňavý says:
        Neviem na aké invektívy z mojej strany voči Tebe myslíš. V starších príspevkoch práve Ty si použil invektívy proti mne. Nič iné som po Tebe nechcel a možno ostatní tiež, len vysvetlenie, ako si to myslel a trvám na tom, aby si to vysvetlil. Vidím, že Ty, ktorý si sa oháňal pravidlami FAI, tak máš z nich teraz trhací kalendár. Prečítaj si "anex3a" pre rok 2018 a potom sa môžme o tom aj tu, ak chceš verejne baviť, Ty "smernica"(invektíva). Záverom o mojej mentálnej výbave Ty nepochybuj, mňa nebude súdiť človek, ktorý dovidí maximálne na koniec svojej červenej kravaty (toto nie je invektíva, toto je fakt, - Sťopa)
        • 31st január 2018 | Štefan ANDOGA says:
          NA INVEKTÍVY NERAGUJEM,ANEX 3A PLATÍ, ALE MY DISKUTUJEME O SLOVENSKOM SERIÁLY . RADŠEJ ROZMÝŠĽAJ AKO ĎALEJ A NORMÁLNE POČÚVAJ ĽUDÍ, KTORÍ CHCÚ NIEČO ŽIVOTASCHOPNEJŠIE AKO TO ČO SI SA POKÚSIL STVORIŤ TY V SEZÓNE 2017!!! PROSTE PILOTOM F3F SA TO NEPÁČI A CHCÚ TO ZMENIŤ A TO VAČŠINA. VIEŠ PILOTI TROCHA AJ ROZMÝŠ- ĽAJÚ. O NIČ INÉ NEJDE LEN O OPTIMALIZOVANIE -ZLEPŠENIE SYSTÉMU CELKOVÉHO HODNOTENIE. JA SI MYSLÍM,ŽE AJ TY SI ZA TO ABY SA TO VYLEPŠOVALO. JA SOM RUSIN A PO RUSINSKY SŤOPA JE ŠTEFAN. TO LEN TAK PRE ĽUDÍ,KTORÍ NEVEDIA ČO PÍŠU.ĎALEJ BY SOM ŤA ÚCTIVO POPROSIL ABY SI MA NEURÁŽAL. ZA TU MENTÁLNU VÝBAVU SA TI OSPRAVEDLŇUJEM A AJ ŤA POZDRAVUJEM. SŤOPA
  4. 30th január 2018 | Milan Krchňavý says:
    Chcem požiadať Štefana Andogu o definíciu výrazov 1. "MRTVE DUŠE" 2. manipulátori-neprajníci Ďakujem
    • 30th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      Ahoj MIlan,pozdravujem Ťa.Riešme podstatné veci a to Seriál 2018.Pojmotvorný proces -definície nechajme vedcom.
      • 30th január 2018 | Milan Krchňavý says:
        Trvám na vysvetlení pojmov. Niekto sa nebude vedieť zaradiť a celé Tvoje úsilie vyjde nazmar. Chceš podstúpiť také riziko? Stoj si za tým čo si napísal.
  5. 30th január 2018 | Bene ml. says:
    Citam tu rozne komentare a to ako je f3f pre nas a o nas. Nelietam momentalne ako by sa malo a patrilo preto som sa nechcel moc vyjadrovat ku problematike. Citam o hlasovani navrhov ako by sa mal lietat serial 2018. Naco nam je potom trener ked sa tu ide hlasovat o navrhoch ? Stale sa nieco meni...hlasuje a stale neni dobre. Bude sa to potom menit kazdy rok pretoze je z roka na rok rozdielny pocet sutazi ?Iba tolko moj nazor. Bene ml.
    • 30th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      AHOJ MARIÁN LACOV NÁVRH RIEŠI VŠETKO A TO AKO POSTUPOVAŤ PRI 8,7,6,5,4,3,1 súťažiach.To znamená ak to raz prijmeme tak v nasledujúcich to rokoch bude Seriál ošetrení a už vôbec nebude treba viackrát hlasovať. Pozdravuje Ťa Pišta Andoga
  6. 29th január 2018 | Karol says:
    Hlasujem za Lacov návrh. Karol Mrva.
  7. 29th január 2018 | Marián says:
    Som za Lacov návrh, tak to bude OK. Marián Mrva.
  8. 29th január 2018 | Zdeno M says:
    Tak tiež súhlasím s Lacovím návrhom tak je to spravodlivejšie .
  9. 29th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
    Ahoj Marián. Je to Tvoj návrh, to Ti nikto neberie. Ale doposiaľ sú tri návrhy Lacov,Andogov a Krchňavého. Ja som Vladov návrh nezaregistroval ale som zaregistroval, že súhlasí s návrhom Laca Vašeka. Neprislúcha mi to ale keď sa k tomu nemá tréner tak navrhujem hlasovať za tieto tri návrhy. V sezóne 2018 potom budeme lietať podľa toho návrhu,ktorý ziska najvyššiu podporu pilotov,ktorí budú lietať SERIÁL. Chcem upozorniť tiež na to aby nehlasovali "MRTVE DUŠE" čiže Tí,ktorý so Seriálom nemajú nič spoločné, čiže len zodpovední modelári- piloti F3F, členovia LERMAS !!! Upozorňujem aj na to aby niektorí manipulátori-neprajníci seriálových súťaži M-SR toto hlasovanie nezneužili!!! LETU ZDAR POČAS CELÉHO SERIÁLU PRAJE ša- CLOSTERMANN
  10. 28th január 2018 | Robert says:
    Zdravim,ja osobne som za to aby sa skrtalo co najmenej ,takto sa zaisti az do konca SMSR 100% vitaz.Samozrejme ze sa moze stat neuspech v nejakom kole, preto ta skrtacka je potrebna,ale minimum.To hlasovanie rad privitam. ps : pri terajsom systeme,ak budem mat stastie a v prvych troch serialoch sa mi podari 3x 1000 ,to uz nemusim ist na zvysok?ci?
  11. 28th január 2018 | Marián says:
    Pozdravujem, ja som za zmenu škrtania súťaží, treba to upraviť tak ako to navrhuje Vlado Simo, to je môj názor. Marián Mrva.
  12. 28th január 2018 | Rudo says:
    "Ujo " Andoga spamätajte sa už tu dávno nieje totalita kde sa nariadovalo Podľa mňa je to rozumné riešenie kto sa chce zlepšiť môže ísť aj na 15 súťaží u nás alebo v zahraničí ale môže sa slobodne rozhodnúť kam pôjde
    • 28th január 2018 | Vladimír says:
      Seriál MaSR2017 lietalo 23 pilotov,takže by som tu rád videl názor aspoň 12 pilotov .Ľudia vitiahnite hlavy s piesku a vyjadrite sa .Stručne a jasne zatiaľ či chcete niečo zmeniť alebo nie.Ak sa ukáže že áno,tak sa s tým bude niečo robiť,inak to zostane tak ako to je .
    • 28th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      Ja Ťa nijak nenazvem. Ale Ťa porosím nauč sa rozumieť textu. Nauč sa čítať a to s porozumením.Poprosil by som Ťa aby si opäť do komunity F3F nevnášal toxické prvky!!!!
    • 28th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      Reagoval som na nejakého Ruda/bez priezviska/.Keď som nejakých Rudov urazil, tak sa ospravedlňujem.Myslel som, že je to iste R. Masný. ALEBO SA MÝLIM.
  13. 28th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
    Pozdravujem Milana a z celej duše s ním nesúhlasím.Dôvody kategória F3F a ani Seriál M-SR nie je vlastníctvom trénera.Bol by som rád aby si Ty Milan bral do úvahy to čo chce väčšina a nie čo chceš iba Ty. Čo ti ostatní, ktorí navrhujú podľa mňa lepší systém hodnotenia, oni neznamenajú pre trénera nič??? Od kedy závisí úroveň pilotov od počtu škrtaných respektíve neškrtaných výsledkov. Aká je korelácia výkonnosti pilotov s počtom škrtaných výsledkov v Seriálu, podotýkam slovenskom Seriáli. Piloti sa môžu vylietať iba na tom, že budú pozitívne stimulovaní a nie ubíjaním ich aktivity a dobrých návrhov.Uvádzaš, že plávajúci system je nezmysel. Ja si zas myslím o systéme, ktorý si"vymyslel" Ty nie je dobrý a to je všetko,ale to sú iba dva pohľady. Tvoj systém bol vyskúšaný a podľa toho, že sú tu iné návrhy sa asi veľmi neosvedčil,tak ho treba vylepšiť a preto sú tu už tri návrhy Tvoj,môj a Lacov a treba dať o nich hlasovať, nech rozhodne väčšina a nie jedna osoba.Keď sa piloti priklonia k Tvojmu,tak sa bude podľa neho lietať a hotovo,alebo bude sa lietať podľa iného!!! Ale apriori povedať,že plávajúci systém je nezmysel, to by si nemal dovoliť povedať nikto dokonca ani tréner,ktorého a to podotýkam znova sme si zvolili my na Slovensku a my by sme mali rozhodovať konzensom a nie autoritatívne. Na záver chcem ešte podotknúť,že podľa mňa tréner nepochopil podstatu navrhovaných zmien v hodnotení Seriálu SR. Práve v týchto je obsiahnuté to čoho sa tréner obáva a to 3x1000 versus 4x 800 !! Ale keď sa prijme nejaký nový návrh tak aj to sa môže stáť. Pokiaľ chce tréner zabezpečiť VÝKONNOSTNE dobrú reprezentáciu tak nech reprezentantom nariadi účasť na všetkých súťažiach a to tým, že im zabezpečí ich financovanie.Veď to sú REPREZENTANTI!!! Aj o to sa ma postarať tréner. POZDRAVUJEM VŠETKÝCH PILOTOV F3F A OZVITE SA AJ OSTATNÍ.
  14. 27th január 2018 | Milan Krchňavý says:
    Pozdravujem vás všetkých, - priateľov, vrtákov, dohodárov atď. Po prečítaní tohto vlákna zas zisťujem, že niektorí hľadajú problém tam, kde nieje. Ak mi niekto z vás dá relevantnú odpoveď alebo ma presvedčí, v čom je bodovací systém nespravodlivý, nezmyselný alebo zlý, budem nad tým uvažovať a zmením ho. Uvedomte si, že pravidlá základného športového poriadku som neporušil. Neviem o jakej drvivej väčšine sa tu hovorí, ale o zmene polemizuje 6 pilotov, a nie od 10 októbra 2017, ale prvá zmienka o zmene je zo 7 januára 2018 od Laca. Som si vedomý, že pravidlá seriálu sú tvrdšie, ako po minulé sezóny, (myslím sezóny pred rokom 2016). Skoro všetci chceli pozdvihnúť úroveň F3F na Slovensku. Len sa pozrite, ako sa umiestňujeme v EC/WC ...... Nemôžte predsa zbierať body do tabuľky za účasť na pretekoch. F3F je špecifické a závislé na počasí, ako žiadna iná kategória. Súťaž ak nebola v poriadku sa sama vyselektuje z tabuľky. Som veľmi rád, že sa počet súťaží zvyšuje. Prečo asi? Je veľmi ťažké výkonovo dobehnúť pilota čo len jedno miesto pred sebou, ak je bodový rozdiel čo len 10b. Proste to vyžaduje výkon - a práve toto mňa ako trénera zaujíma. Navrhovaný plávajúci systém škrtať 3, 2, 1, súťaže je nezmysel. Čo sa týka nových alebo staronových pilotov, možno práve plávajúci systém im nevyhovoval. Vo vedľajšom vlákne sú zverejnené pravidlá seriálu a kritéria výberu pre reprezentáciu. Ak chcete byť v F3F úspešní, tak trénujte. Už sa nespoliehajte na to, že niekto, kto má napríklad 3x1000b nepríde na preteky a prelietaš ho v tabuľke zo 4x800b. S týmto je už koniec. Verte, že som dosť dlho zvažoval bodovací systém, aj staré tabuľky prepočítaval podľa rôznych systémov. Systém 3 výsledkov sa mi zdá najlepší a najspravodlivejší pre vyhodnotenie výkonu. Podotýkam, že ja som ho nevymyslel, je v základných pravidlách dávno. Zmierte sa s tým a trénujte! pre Ruda Sandora: Repre ešte nemám uzavretú, ale čo sa týka teba, prečítaj si ešte raz kritéria 2017 výberu do repre, hlavne bod 6 odsek 2 v zátvorke. Záverom vám chcem popriať všetko dobré do nového roku a veľa úspechov v novej sezóne. Trénujte, trénujte, trénujte. Milan
    • 27th január 2018 | Laco says:
      Súčasný systém znevýhodňuje lepších kde radím aj teba a naopak zvýhodňuje slabších ako som ja. Z ôsmich súťaží zbabrem polovicu a zarátajú sa mi tri najlepšie a kludne môžem celkovo skončiť pred tým na koho reálne nemám.
      • 27th január 2018 | Milan Krchňavý says:
        A práve o tom to je. Ja sa medzi lepších moc neradím, aj keď som bol 2x po sebe 4, ale zároveň to znamená, že Ty musíš pridať a ja nesmiem zaspať. To je celé. Milan
        • 27th január 2018 | Laco says:
          A čo ak nepridám a budem mať iba šťastie? Dobrý systém by mal rátať so všetkými absurditami,
          • 27th január 2018 | rudo says:
            Podľa mňa práve " dochádzkový " systém znevýhodnuje lepších pilotov a naviac pri systéme škrtať napr. 6 z 8 to znamená ,že musíš ísť na prvých 6 súťaži aj napr na Dobšinú ako minulý rok keď tam bola asi super súťaž keď okrem víťaza škrtali všetci ( kto mohli ) pozri výsledky Mne osobne chýba zmienka o dodržaní regionality a termínov
  15. 26th január 2018 | Karol says:
    Nedá mi to a preto musím zase reagovať ku škrtačkám súťaží, tak sme si o tom trochu popísali ale samozrejme nič sa nedeje, ako chceme prilákať nových pilotov F3f pre súťažné lietanie keď máme takéto nezmyselné pravidlá, prosím aby sa k tejto veci vyjadril tréner a dal návrh na zmenu už pre seriál M-SR 2018. Karol Mrva.
    • 27th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      Ani mne to nedá, od. 10.októbra 2017 sa tu bavíme o tom ako ďalej lietať seriál 2018, čo sa tyká započítavania súťaži do celkového hodnotenia. Sú tu dva návrhy a tréner nič.Karol súhlasím s Tebou, aby sa konečne vyjadril aj tréner a dal svoj nejaký návrh ak ho má!! Ak nie tak jeden človek/tréner/ by nemal rozhodovať sam. Nás je dosť na to aby sme rozhodli aj bez toho aby sa tréner vyjadroval, keď doposiaľ to neurobil. Podľa mňa asi nemá o to záujem. Veď doposiaľ ani nevyhodnotil Seriál 2017 okrem tabuľky, ktorú si z nás vie každý spraviť! Podľa mňa by tréner mal predložiť svoje slovné hodnotenie s kladmi a zápormi sezóny 2017.Keď už nič, tak aspoň poďakovať usporiadateľom jednotlivých súťaži!!! Môj názor nesmeruje konkrétne k nejakej osobe ale k trénerovi AKO FUNKCII , ktorého sme si zvolili a volil som ho aj ja, tak si zaslúžime poznať aké je hodnotenie. Navrhujem aby sme spustili hlasovanie o predložených návrhoch a výsledok predložíme novému vedeniu LERMAS.Veď Seriál lietajú živí ľudia- piloti a nie len funkcionár. Je nás drvivá väčšina.TO JE MOJE OTVORENÉ A JASNÉ STANOVISKO K DANEJ PROBLEMATIKE!!! S POZDRAVOM VŠETKÝM ŠA- CLOSTERMANN
  16. 13th január 2018 | Karol says:
    Tiež, súhlasím s Lacovím návrhom, treba to už konečne pozmenť. Ved F3F je onás a prenás tak o tom si rozhodnime sami. Aby to však bolo férové, tak spusťme tu hlasovanie za Lacov a štefanov návrh a výsledok hlasovania už použime pre seriál M-SR 2018. Karol Mrva.
    • 21st január 2018 | Peter says:
      ...Karol to vystihol velmi presne " Ved F3F je o nás a pre nás "...Veď tým že by sa započítavali len 3 súťaže,sa vytvára priestor na to,že na niektoré súťaže príde pár ľudí,priestor na rozne kalkulácie , špekulácie a pod.To predsa nechceme a najma to nechce organizátor ,ktorý má s prípravou súťaže namalé starosti,ak to má byť súťaž na úrovni MaSR F3F.No a čo viac by sme si mohli všetci želať,ako to,aby na každej slovenskej majstrovskej súťaži lietalo aspoň 20 pilotov F3F roznej výkonosti, z roznych končín Slovenska.Myslím si že vtedy bude F3F o nás a pre nás ... Preto navrhujem,aby každý,kto chce lietať serial MaSR 2018,sa do Serialu pred jeho spustením riadne prihlásil a zobral termíny na vedomie Aby už pred sezónou bolo všetkým jasné ..kto ,s kým,o čem ,pro koho...
      • 22nd január 2018 | rudo says:
        Kto sa riadne neprihlási do seriálu toho " nepripustiť" a kto sa riadne prihlási a neodlieta tomu pri najbližšej príležitosti šlápnuť na model nech nabudúce vie " kto s kým , o čem a proč
        • 22nd január 2018 | Robert says:
          staci ,ak sa prihlasi a nepride,nech zaplati startovne...
        • 23rd január 2018 | Peter says:
          Chcel som mojim návrhom len povedať,že by bolo pre organizátorov súťaží ,ale aj samotných pilotov dobre vedieť.že tento rok sa chystá lietať serial MaSR napr.20 ľudí a z toho dvaja úplne noví alebo staronoví.Samotná prihláška na súťaž je iná vec.Nič závazné ,ani povinné som tým nemyslel.
          • 23rd január 2018 | Laco says:
            Poslušne hlásim od nás dvaja nováčikovia.
  17. 8th január 2018 | Rudolf Sandor says:
    (Neda mi, musim sa opytat) v tabulke WCH F3F 2018 neevidujem moje meno ajked som sa ucasnil na sutaziach: DONAUPOKAL- Zrusena SPRING CUP POLSKO- 714,5 bodov SLOVAKIA OPEN- 838 bodov MaSR 2017 - 474,6 bodov dohromady- 2027,1 bodov zrejme piate miesto tejto reprezentacie. A suhlasim s Lacom aby sa skrtaly menej kol v MaSR.
    • 10th január 2018 | Štefan ANDOGA says:
      V úvode chcem podotknúť, že na Troch kráľov my Rusini máme Vianoce a aj ich slávime!!! Je potešiteľné, že súťaži Seriálu je osem!!! Som tomu rád. No otázka je či aj budú odlietané!! Stačí sa pozrieť na rok 2017 keď neboli odlietané dve!! A usporiadatelia, ktorí v roku 2017 nezabezpečili odlietanie svojich súťaži sa opäť uchádzajú o ich usporiadanie aj v roku 2018. Dúfam,že to opäť nespravia!!! Návrh Laca podporujem ale ma to svoje otázniky!! Prečo ma byť pilot,ktorý odlieta osem súťaži hendikepovaný škrtnutím až troch súťaží??? To nie jeho chyba. Návrh ma svoje rácio ale je nespravodlivý a preto ja navrhujem:pri odlietaní 5 až 8 škrtať dve a pri odlietaní 4 až 1/nepredpo -kladám, že sa tak stane/ neškrtať žiadnu. Ja si myslím,že pri zodpovednom prístupe usporiadateľov sa odlietajú všetky naplánované súťaže.Všetkým pilotom F3F želám všetko najlepšie v roku 2018 !!
  18. 8th január 2018 | Vladimír Šimo says:
    Zdravím všetkých svahárov. Podľa môjho názoru ,a viem že aj podľa názoru mnohých ďaľších pilotov F3F je tento rokmi overený model /ktorý navrhuje Laco/ hodnotenia najlepší. Započítavať do seriálu MSR iba 3 súťaže z 8 je nesprávne. Veľa dobrých letov ,a toľko isto šťastných pristátí praje Vlado.
  19. 8th január 2018 | Robert Bartok says:
    Súhlasím s lacom, tak by to bolo spravodlive.
  20. 7th január 2018 | Laco says:
    Traja králi už odcestovali a nebolo by zlé sa pustiť do sezóny 2018. Celkovo je prihlásených 8 seriálových súťaží naprieč všetkými krajmi, čo je vcelku slušné číslo. Aj napriek tomu že si nemyslím, že sa nájde niekto kto odlieta všetky súťaže, starý systém hodnotenia seriálu v tomto prípade nebude vyhovovať. AK by niekto odlietal 8 súťaží a škrtne sa mu ich 5 to nebude príliš motivačné do ďalších sezón a preto opätovne navrhujem zmeniť systém hodnotenia seriálu nasledovne. Pri celkovom odlietaní 8 súťaží by sa škrtali 3, pri odlietaní 6a7 by sa škrtali dve, pri odlietaní 4a5 by sa škrtala jedna a pri odlietaní 1až3 žiadna. Pretože pri súčasnom systéme a zhode náhod môžeme mať dvoch majstrov Slovenska. Všetko dobré a veľa vetra do sezóny 2018 praje Laco.
  21. 24th december 2017 | Laco says:
    ... Su tu zase vianoce a to znamena, ze nova sezona je za dverami. Vsetkym prajem prijemne sviatky, vela zdravia a nech si kazdy najde pod stromcekom nejaky ten kusok kompozitu.
  22. 13th december 2017 | Laco says:
    Tak ja teda tú našu posuniem o týždeň dopredu aby neboli dve po sebe.
  23. 13th december 2017 | Robert Bartok says:
    Za nas klub bude sutaz 18-19.8.2018. S pozdravom robo
  24. 11th december 2017 | Laco says:
    Ten kalendár súťaží začína byť hustý...
  25. 10th december 2017 | Vladimír Šimo says:
    Klub KLM-Ružomberok má záujem usporiadať súťaž seriálu MaSR v kat.F3F v termíne 14.-15.júl alebo v náhradnom termíne 21.-22.júl 2018. Vlado Šimo
  26. 6th december 2017 | F.Ruisl says:
    Na klubovom stretnutí MK Záhorie sme sa dohodli, že usporiadame jednu súťaž Seriálu MaSR F3F v termíne 21./22.4. (náhr. termín 1./2.9.) a 5 verejných súťaží Klubového seriálu F3F v termínoch 7./8.4., 26./27.5., 30.6/1.7., 25./26/8. a 22./23.9. Všetko budú jednodňové súťaže. Podľa predpovede počasia sa rozhodne So/Ne. Termíny sú v zdielanom kalendári Google Disc, ktorý urobil Laco.
  27. 22nd október 2017 | Štefan ANDOGA says:
    Podporujem návrh Laca. Som za takéto stretnutie. LETU ZDAR A F3F ZVLÁŠŤ ŠA
  28. 22nd október 2017 | Laco says:
    Mám návrh na ukameňovanie. Čo keby sa v rámci utužovania F3F komunity urobilo niekde v strede Slovenska záverečné vyhodnotenie seriálu, pohár, cenu pre Vlada by som dajaký kúpil, ostatným by tréner rozdal diplomy... Čo to by sme popili, pojedli, poohovárali a poprípade naplánovali niečo na novú sezónu. Moja predstava piatok-sobota niekedy pred začiatkom lyžiarskej sezóny (dokedy sú rozumné ceny) na dajakej chate, penzióne...
  29. 15th október 2017 | Miloš Hudcovič says:
    Ahoj Milan, my by sme urobili súťaž serial M-SR F3F 26-27.5 /máj/ za náš klub LMK -FF-Piešťany, s pozdravom Miloš H.
  30. 13th október 2017 | Laco says:
    Možno to bude k niečomu dobré: KALENDÁR 2018
  31. 12th október 2017 | Štefan ANDOGA says:
    AHOJ MILAN. POSIELAM TERMÍNY SÚŤAŽÍ NA 2018 ROK USPORIADATEĽ: MGR. ŠTEFAN A N D O G A , IČ ZMoS- SVK- 1053 XXVIII. ROČNÍK PPP MESTA DOBŠINÁ 2018 - 09.-10. JÚN 2017 SERIÁL M- SR 2018 F3F XIV.ROČNÍK MRA 2018 -15.- 16. SEPTEMBER 2018 , VEREJNÁ SÚŤAŽ A ZÁROVEŇ NT S M-SR 2017 - F3F ZA POROZUMENIE ĎAKUJEM A OSTÁVAM S POZDRAVOM
  32. 10th október 2017 | Laco says:
    Jednu seriálovku určite urobím aj ja za náš klub. Čo sa týka registrácie tak by som bol vzhľadom na to že sa píše rok 2017, striktne za elektronickú regitráciu cez tento web. Laco